Bij het financiële en administratieve vastgoedbeheer regelen wij alle administratieve zaken omtrent uw vastgoed.
Hierbij kunt u denken aan het opstellen en innen van huurfacturen, het doorvoeren van huurverhogingen en ook het bewaken van huurachterstand.
Ontzorging van financieel en administratief vastgoedbeheer
Hieronder een uitgebreider overzicht van de beheertaken die wij uitvoeren:
- Registreren, vastleggen en actualiseren van huurdersgegevens
- Facturatie huur- en servicekosten
- Het jaarlijks indexeren van de huur
- Het jaarlijks opstellen van een servicekostenafrekening
- Administreren inkomsten en uitgaven
- Bewaken van betalingen en huurachterstanden
- Het onderhouden van het contact met uw huurder(s)
- Het verzorgen van de oplevering bij aanvang / bij beëindiging van de huurovereenkomst
Wilt u meer weten?
Neem vrijblijvend contact op. Dan kijken we samen hoe Unic u het best kan ondersteunen.